Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем:Изгуби се парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем:Изгуби се парното

    Здравейте:колеги имам следния проблем,смених термостата на скоро вдига 90 градуса и задържа,но няма парното духа само студен въздух а начина на,обезвъздушаване на охладителна система беше следният напълних казанчето до макс след което карах вдигна температурата колата но не се появи топло като дори машинката със която регулирам топло студено не работеше както и степента на духане съответно ауто 1,2,3,4 и след време сама се включи по път бях я оставил на 4 и на топло но уви нямаше след което реших на запален двигател да развия пробката на радиатора докато не почне леко антифриз да излиза но пак нямаше файда и така не виждам каква е причината аз лично дайте съвет ?
    Last edited by krisshousee; d.m.y г., 01:30.
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 Hp

  • #2
    От написаното, разбирам, че с охладителната ти система всичко е наред. Клапите за циркулация на въздух и другата за температура, можеш да ги провериш най-лесно, като дадеш на контакт(не стартираш двигатела) и започнеш да местиш врътките степен по степен, и слушаш дали се местят. Имаш два варианта- единият е да имаш залепнала клапа или да ти е изгоряло някое от моторчетата.
    Alfa 156 1,6 TS ex
    Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
    Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

    Comment


    • #3
      На загрял мотор пипни двете тръби, които отиват към радиаторчето на парното.

      Ако са горещи, търси проблема евентуално в смесителната клапа.

      Ако не са горещи, вероятно системата не е добре обезвъздушена.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        А преди ,да смениш термостата ,имал ли си проблем с парното?

        На мен нещо процедурата с обезвъздушаването не ми харесва.Казваш,че си напълнил казанчето и си карал,нали....това означава,че си завил и капачката....а откъде ще излезе въздуха?
        Аз правя така,сипвам течност до нормалното ниво,капачката не я завивам, паля двигателя и чакам докато дигне 90 градуса сам,през това време доливам антифриз,като не надвишавам максимума...и това е,не съм имал проблеми.
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #5
          ...
          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 19:28.

          Comment


          • #6
            Най-добрият начин да се появи парното е като се откачат двата маркуча на радиаторчето и се налива през единия докато потече през другия, аз го правя с вода и после доливам антифриз в системата.
            Правилният начин е когато се сменя антифриз да се запали колата на място след смяната със свалена капачка на разширителния съд, да се изчака да загрее докато се отвори големият кръг и да се долива при необходимост, добро влияние оказва и бързото стискане на дебелите маркучи. До сега не ми се е налагало да ползвам пробките.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Когато колата е на едно место дори по бързо се включва парното и регулирането на степени говоря само на контакт но във движение понякога става понякога не и пак във двата случая не духа топло да не е от панела който регулира тези неща случайно .примерно на контакт е почва да духа и веднага щом запаля изчезва много странно е поне за мен и не знам каква е причината
              Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 Hp

              Comment


              • #8
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 19:28.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                  Лорде, не се и съмнявам, че горното е съвсем правилно, но не отнема ли всичко това прекалено много време?
                  Ако парното се обезвъздуши през изправна пробка, това отнема не повече от 4-5 секунди, а при неизправна по допотопния начин с отвертката - не повече от половин минута, като забявянето тук идва от охлабването и след това затягането на скобата.
                  Този входящ маркуч къде по точно да го търся под капака коя странна лявата ,дясна

                  ---------- Post added at 12:48 ---------- Previous post was at 12:35 ----------

                  Но пак няма логика да е това то изобщо на запален двигател не се пуска парно или ако се пусне е то когато само реши на контакт само се пуска доста по бързо и пак примерно трябва да движа регулаторчвто за степени на духане случайно ако то реши да тръгне 😃
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 Hp

                  Comment


                  • #10
                    ...
                    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 19:28.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      На загрял мотор пипни двете тръби, които отиват към радиаторчето на парното.

                      Ако са горещи, търси проблема евентуално в смесителната клапа.

                      Ако не са горещи, вероятно системата не е добре обезвъздушена.
                      + 1

                      Comment


                      • #12
                        Охладителната система при 156 не се ли самообезвъздушава?
                        Допълнителния маркучна на казанчето не е ли за това?

                        -----------
                        Пай сеее ...
                        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
                          Охладителната система при 156 не се ли самообезвъздушава?
                          Допълнителния маркучна на казанчето не е ли за това?

                          -----------
                          Пай сеее ...
                          Маи да,няколко пъти съм обезвъздушавал моита,но никога не съм пипал пробките.Лятото парното е трепач,а зимъска идва чак след 10-15км каране,точно пристигна и и то се сети да топли
                          Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщение
                            Маи да,няколко пъти съм обезвъздушавал моита,но никога не съм пипал пробките.Лятото парното е трепач,а зимъска идва чак след 10-15км каране,точно пристигна и и то се сети да топли
                            Мисля,че е напълно нормално за този двигател.Пробките няма да ти помогнат.
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                            Comment

                            Working...
                            X